Пуско-захисне реле для холодильника РКТ-5, Атлант, Мінськ, Бірюса, 1.5 А

Пуско-захисне реле для холодильника РКТ-5, Атлант, Мінськ, Бірюса, 1.5 А

09.РТК5
349,25 ₴
багато
Кількість Ціна
5 318,90 ₴
10 289,05 ₴

Пуско-захисне реле для холодильника РКТ-5

• підключення - 3 клеми 6,3 мм + 3 круглих контакти типу "мама" (до компресора)
• температура спрацьовування - 120-140 °С
• температура повернення - 60-75 °С
• струм неспрацьовування - 0,9 А
• струм спрацьовування, пусковий струм (за 80 °С) - 1,5 А
• максимальний струм спрацьовування (за 25 °С) - 5 А
• час спрацьовування - 6-15 сек
• підходить до компресорів СТА65, СТА75, СТВ65, СТВ75, СТС65, СТС75

Пускове і захисне реле послідовно з'єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони поєднані в одному
корпусі.

Принцип роботи пуско-захисних реле:

1. Індукційне реле (з соленоїдною котушкою)

При ввімкненні холодильника в мережу по робочій обмотці двигуна, котушці пускового реле і ланцюгу
захисного реле (ланцюг знаходиться в замкнутому стані) - проходить великий струм короткого замикання
(при цьому ротор не обертається). Якір пускового реле втягується в соленоїдну котушку і замикає контакти.
Вмикається пускова обмотка. Ротор починає розганятися. Внаслідок розгону струм у ланцюгу зменшується,
якір реле під своєю масою опускається і розмикає контакти. Пускова обмотка відключається. Мотор
продовжує обертання з увімкненою робочою і вимкненою пусковою обмоткою. Водночас при ввімкненні
техніки в мережу через біметалічну пластину і нагрівальний елемент захисного реле проходить струм
короткого замикання. При запуску двигуна і нормальному розгоні ротора пластина не нагрівається до такої
міри, щоб її вигин розімкнув контакти. Ланцюг залишається замкнутим. Двигун працює.

2. Позисторне реле (таблетка)

Всередині корпусу реле знаходиться позистор (таблетка), який пропускає струм тільки в холодному стані,
оскільки має позитивний температурний коефіцієнт опору. Він послідовно з'єднаний зі стартовою обмоткою.
При нагріванні позистора опір збільшується, його провідність зникає і допоміжна обмотка блокується.
Позистор знаходиться в закритому стані до тих пір, поки працює електродвигун, і остигати починає тільки
тоді, коли припиняється подача живлення на двигун.

3. Друга частина пуско-захисного реле (виконує захисну функцію)

В основі такого реле лежить використання біметалевої пластини, яка при нагріванні розмикає контакти
ланцюга двигуна, перериваючи подачу живлення на нього. Часто це відбувається, коли двигун
перегрівається через надмірні навантаження або вихід з ладу обмоток.

Підвівши підсумок, можна з певністю сказати, що пуско-захисний пристрій у побутовій та промисловій техніці
відіграє важливу роль, забезпечуючи запуск потужних двигунів в однофазній мережі і оберігаючи їх від
перегріву.

Характеристики:

СтанНовий
ПризначенняДля холодильників
ТипРеле
Напруга і частота~220 В, 50-60 Гц
Температура спрацьовування120-140 °С
Температура повернення60-75 °С
Струм неспрацьовування0,9 А
Струм спрацьовування, пусковий струм (за 80 °С)1,5 А
Максимальний струм спрацьовування (за 25 °С)5 А
Час спрацьовування6-15 сек
Підключення3 клеми 6,3 мм + 3 круглих контакти типу "мама" (до компресора)
Габарити загальні (±1 мм)55х37х34 мм
Кількість одиниць, шт1
Країна-виробник товаруКитай
Додаткові характеристикиПідходить до компресорів СТА65, СТА75, СТВ65, СТВ75, СТС65, СТС75
 
Атлант
Минск
Бірюса
Тип
Для холодильників
Країна виробник
Китай
Виробник-бренд
Без бренда

Можливо вам також сподобається

Можливо вам також сподобається

Товар додано до списку бажань
Товар додано до порівняння