Your cart
У вашому кошику зараз немає товарів
Інжектор (форсунка) пілотного пальника SIT 0.977.114 (серія SIT 140,150) 0,50+0,50 мм
30.0208
90,52 ₴
товар закінчується
Інжектор (форсунка) пілотного пальника SIT 0.977.114 (серія SIT 140,150) 0,50+0,50 мм
Інжектор (форсунка, жиклер) запального пальника - це складова частина пристрою
запального пальника, яка подає направлений струмінь газу в корпус ежектора пристрою.
Складається з латунного корпусу і вставки з соплом певного діаметру.
Інжектор бере участь у наступному процесі. Газ, виходячи з газового клапана, проходить по мідному
трубопроводу і направляється в запальник. У ньому потік газу впирається в інжектор і через сопло
спеціальної вставки перетворюється на спрямований струмінь, який змішується з повітрям.
Отриманий струмінь газоповітряної суміші відправляється до сопла (або соплів) ежектора, на виході
якого вона підпалюється іскровим електродом.
Існують різноманітні конструкції інжекторів запальних пальників. Все залежить від
використовуваної системи автоматики, газопальникового пристрою, виду газового обладнання,
умов використання тощо.
Частими причинами несправності інжектора пілотного пальника можна назвати:
- засмічення або вигорання вставки з соплом;
- порушення герметичності з'єднань;
- неправильне встановлення
Такий виріб практично неремонтопридатний, тому часто вимагає повної заміни.
Інжектор (форсунка, жиклер) запального пальника - це складова частина пристрою
запального пальника, яка подає направлений струмінь газу в корпус ежектора пристрою.
Складається з латунного корпусу і вставки з соплом певного діаметру.
Інжектор бере участь у наступному процесі. Газ, виходячи з газового клапана, проходить по мідному
трубопроводу і направляється в запальник. У ньому потік газу впирається в інжектор і через сопло
спеціальної вставки перетворюється на спрямований струмінь, який змішується з повітрям.
Отриманий струмінь газоповітряної суміші відправляється до сопла (або соплів) ежектора, на виході
якого вона підпалюється іскровим електродом.
Існують різноманітні конструкції інжекторів запальних пальників. Все залежить від
використовуваної системи автоматики, газопальникового пристрою, виду газового обладнання,
умов використання тощо.
Частими причинами несправності інжектора пілотного пальника можна назвати:
- засмічення або вигорання вставки з соплом;
- порушення герметичності з'єднань;
- неправильне встановлення
Такий виріб практично неремонтопридатний, тому часто вимагає повної заміни.
Характеристики:
| Стан | Новий |
| Сумісність | Універсальний |
| Призначення | Для котлів |
| Тип | Інжектор запального пальника |
| Діаметр зовнішіній | 8,6 мм |
| Довжина | 17,5 мм |
| Діаметр встановлення у втулку | 5,5 мм |
| Діаметр сопла | 0,50 мм (2 сопла) |
| Матеріал | Матеріал корпусу - латунь |
| Кількість одиниць, шт | 1 шт. |
| Країна-виробник товару | Китай |
| Особливості | Тип газу - природний |