Your cart
У вашому кошику зараз немає товарів
Ремінь А 1550
16.0032
141,71 ₴
товар закінчується
Ремінь клиновий А 1550
УВАГА!
Виробник ременя може відрізнятися, що ніяк не позначається на функціональності, характеристиках і
якості виробу.
• ширина по верху/по корду/по основі (±5 %) - 13/11/7,8 мм
• висота перетину (±5 %) - 8 мм
• довжина по розрахунковій (нейтральній) лінії, по корду - 1550 мм (залежно від виробника та системи
стандарту довжина може вказуватися по внутрішній частині ременя)
• кут клина - 40°
Ремінна передача - це кінематичний механізм, що передає енергію за допомогою гнучкого зв'язку і
створюваної сили тертя (сили зачеплення - у зубчасто-ремінних передачах) між елементами. В
стандартну конструкцію входять ремінь, ведучий і ведений шківи (або два вали зі шліцьовою насічкою).
Ремінь під натягом огинає обидва шківи (або вали), які розташовані на певній відстані один від одного.
У будь-якій ремінній передачі ремінь - це важлива складова. Ремені розрізняються за профілем,
розмірами та матеріалами, що використовуються для їх виготовлення.
За формою профілю приводний ремінь буває:
- з плоским перетином
- з клиновим перетином (Z(0), A(А), B(Б), C(В), D(Г), E(Д); SPZ, SPA, SPB, SPC; 3L, 4L)
- з поліклиновим перетином (РН, РК, РJ, PL, РМ)
- з круглим перетином (пасики)
- із зубчастим зачепленням (XPZ, XPA, XPB, XPC)
Ремінь - досить міцний виріб, але також схильний до зносу і виходу з ладу. Причинами можуть бути:
- невідповідність ременя шківу та навпаки
- знос за терміном використання
- недотримання норм експлуатації
- механічні пошкодження
При виході з ладу приводний ремінь замінюється на новий.
УВАГА!
Виробник ременя може відрізнятися, що ніяк не позначається на функціональності, характеристиках і
якості виробу.
• ширина по верху/по корду/по основі (±5 %) - 13/11/7,8 мм
• висота перетину (±5 %) - 8 мм
• довжина по розрахунковій (нейтральній) лінії, по корду - 1550 мм (залежно від виробника та системи
стандарту довжина може вказуватися по внутрішній частині ременя)
• кут клина - 40°
Ремінна передача - це кінематичний механізм, що передає енергію за допомогою гнучкого зв'язку і
створюваної сили тертя (сили зачеплення - у зубчасто-ремінних передачах) між елементами. В
стандартну конструкцію входять ремінь, ведучий і ведений шківи (або два вали зі шліцьовою насічкою).
Ремінь під натягом огинає обидва шківи (або вали), які розташовані на певній відстані один від одного.
У будь-якій ремінній передачі ремінь - це важлива складова. Ремені розрізняються за профілем,
розмірами та матеріалами, що використовуються для їх виготовлення.
За формою профілю приводний ремінь буває:
- з плоским перетином
- з клиновим перетином (Z(0), A(А), B(Б), C(В), D(Г), E(Д); SPZ, SPA, SPB, SPC; 3L, 4L)
- з поліклиновим перетином (РН, РК, РJ, PL, РМ)
- з круглим перетином (пасики)
- із зубчастим зачепленням (XPZ, XPA, XPB, XPC)
Ремінь - досить міцний виріб, але також схильний до зносу і виходу з ладу. Причинами можуть бути:
- невідповідність ременя шківу та навпаки
- знос за терміном використання
- недотримання норм експлуатації
- механічні пошкодження
При виході з ладу приводний ремінь замінюється на новий.
Характеристики:
| Стан | Новий |
| Сумісність | Універсальний |
| Призначення | Для приводів верстатів, мотоблоків та іншого обладнання |
| Тип | Ремені |
| Вид профилю | А |
| Довжина кола | 1550 мм (61 дюйм) |
| Ширина по верху/по корду/по основі (±5 %) | 13/11/7,8 мм |
| Висота перетину (±5 %) | 8 мм |
| Кут клину | 40° |
| Комплектація | Ремінь - 1 шт. |
| Країна-виробник товару | Китай |
| Додатково | Виробник може відрізнятися, що жодним чином не позначається на функціональності, характеристиках і якості ременя |
| Додаткові характеристики | А - ремінь із клиноподібним профілем (з кордшнуром, тканинним каркасом тощо). Використовується в сільськогосподарській техніці, приводах промислового і побутового обладнання |