Your cart
У вашому кошику зараз немає товарів
Підшипник кочення кульковий радіально-упорний для старих пилососів "Ракета" 6010 (Е10) (10*28)
06.2002
121,82 ₴
товар закінчується
Підшипник кочення кульковий радіально-упорний для старих пилососів "Ракета"
• внутрішній діаметр - 10 мм
• зовнішній діаметр - 28 мм
• ширина - 8 мм
• однорядний
• рознімний
• зі знімним зовнішнім кільцем
• кут контакту - 12°
Підшипники кулькового типу є найбільш поширеним типом підшипників і
використовуються для різного роду обертових конструкцій. Цей підшипник
складається з двох концентричних кілець (обойм) з канавками (доріжками), в яких
переміщуються кулькові тіла кочення. Кульки укладені в спеціальні вироби -
сепаратори, які можуть бути штампованими, з механічною обробкою і
виготовленими з металу або полімеру. Через точковий контакт з доріжками
кулькопідшипники мають невеликий момент тертя, тому їх часто використовують
у вузлах, де потрібна висока швидкість обертання.
Перевагами застосування даного типу підшипників можна назвати:
- використання в конструкціях з високими швидкостями обертання
- невисокий рівень шуму при роботі
- невеликий нагрів
- мінімальне тертя
Серед причин виходу з ладу можна виділити:
- порушення експлуатаційних норм
- використання неправильної змазки або змішування мастил
- неправильний монтаж
- перегрів
У ситуації, коли кульковий підшипник подає ознаки зношування або зовсім
виходить з ладу, рекомендуємо здійснити його заміну, щоб уникнути поломок в
інших вузлах та компонентах.
• внутрішній діаметр - 10 мм
• зовнішній діаметр - 28 мм
• ширина - 8 мм
• однорядний
• рознімний
• зі знімним зовнішнім кільцем
• кут контакту - 12°
Підшипники кулькового типу є найбільш поширеним типом підшипників і
використовуються для різного роду обертових конструкцій. Цей підшипник
складається з двох концентричних кілець (обойм) з канавками (доріжками), в яких
переміщуються кулькові тіла кочення. Кульки укладені в спеціальні вироби -
сепаратори, які можуть бути штампованими, з механічною обробкою і
виготовленими з металу або полімеру. Через точковий контакт з доріжками
кулькопідшипники мають невеликий момент тертя, тому їх часто використовують
у вузлах, де потрібна висока швидкість обертання.
Перевагами застосування даного типу підшипників можна назвати:
- використання в конструкціях з високими швидкостями обертання
- невисокий рівень шуму при роботі
- невеликий нагрів
- мінімальне тертя
Серед причин виходу з ладу можна виділити:
- порушення експлуатаційних норм
- використання неправильної змазки або змішування мастил
- неправильний монтаж
- перегрів
У ситуації, коли кульковий підшипник подає ознаки зношування або зовсім
виходить з ладу, рекомендуємо здійснити його заміну, щоб уникнути поломок в
інших вузлах та компонентах.
Характеристики:
| Стан | Новий |
| Сумісність | Універсальний |
| Тип | Кулькові |
| Призначення | Для пилососу |
| Діаметр внутрішній, мм | 10 мм |
| Діаметр зовнішній, мм | 28 мм |
| Ширина, мм | 8 мм |
| Принцип роботи | Підшипники кочення |
| Число рядів тіл кочення | Однорядні |
| Матеріал | Сталь |
| Кількість одиниць, шт | 1 шт. |
| Країна-виробник товару | Китай |
| Виробник | Whicepart |
| Особливості | Рознімний зі знімним зовнішнім кільцем з кутом контакту 12° |