Your cart
У вашому кошику зараз немає товарів
Крильчатка (робоче колесо) для насоса латунна, d=12/60 мм, шпонка
03.0049
236,46 ₴
товар закінчується
Крильчатка (робоче колесо) для вихрового насоса універсальна
• діаметр зовнішній - 60 мм
• висота загальна - 11,5 мм
• товщина робочого колеса - 6 мм
• висота лопатки біля периферії - 2,8 мм
• посадка - отвір Ø 12 мм зі шліцом під шпонку 4 мм
• діаметр основи - 20 мм
• висота основи - 8 мм
• в основі є проточка
• 2 отвори у площині крильчатки Ø 4,5 мм
Робоче колесо (крильчатка) - це головний робочий елемент в конструкції насоса. Завданням такого
елемента є перетворення отриманої від двигуна обертальної енергії в енергію потоку робочого
середовища. Таким чином разом з крильчаткою, що обертається, рідина (робоче середовище) в ній
також отримує рух і на неї починає впливати відцентрова сила. Ця сила під дією фізичного закону
відкидає рідину від центру крильчатки до її країв (до периферії). В результаті створюється розрідження,
яке сприяє всмоктуванню рідини через відповідний патрубок насоса. Досягнувши периферії крильчатки,
рідина відправляється в напірний патрубок.
Насоси вихрового типу можуть створювати більш високий тиск на виході, ніж відцентрові. Це
обумовлено їхньою конструкцією. Крильчатка вихрового насоса розташовується всередині корпусу
ексцентрично, завдяки чому створюється найменший зазор між торцями лопаток та стінками робочої
камери. На відміну від відцентрового у вихровому насосі рідке середовище обертається разом із
крильчаткою.
Крильчатка виготовлена з міцного та зносостійкого латунного сплаву і розрахована на достатньо
тривалий період експлуатації. При виході з ладу не підлягає ремонту та замінюється на нову.
• діаметр зовнішній - 60 мм
• висота загальна - 11,5 мм
• товщина робочого колеса - 6 мм
• висота лопатки біля периферії - 2,8 мм
• посадка - отвір Ø 12 мм зі шліцом під шпонку 4 мм
• діаметр основи - 20 мм
• висота основи - 8 мм
• в основі є проточка
• 2 отвори у площині крильчатки Ø 4,5 мм
Робоче колесо (крильчатка) - це головний робочий елемент в конструкції насоса. Завданням такого
елемента є перетворення отриманої від двигуна обертальної енергії в енергію потоку робочого
середовища. Таким чином разом з крильчаткою, що обертається, рідина (робоче середовище) в ній
також отримує рух і на неї починає впливати відцентрова сила. Ця сила під дією фізичного закону
відкидає рідину від центру крильчатки до її країв (до периферії). В результаті створюється розрідження,
яке сприяє всмоктуванню рідини через відповідний патрубок насоса. Досягнувши периферії крильчатки,
рідина відправляється в напірний патрубок.
Насоси вихрового типу можуть створювати більш високий тиск на виході, ніж відцентрові. Це
обумовлено їхньою конструкцією. Крильчатка вихрового насоса розташовується всередині корпусу
ексцентрично, завдяки чому створюється найменший зазор між торцями лопаток та стінками робочої
камери. На відміну від відцентрового у вихровому насосі рідке середовище обертається разом із
крильчаткою.
Крильчатка виготовлена з міцного та зносостійкого латунного сплаву і розрахована на достатньо
тривалий період експлуатації. При виході з ладу не підлягає ремонту та замінюється на нову.
Характеристики:
| Стан | Новий |
| Сумісність | Універсальна |
| Призначення | Для насосів |
| Тип | Запчастини |
| Типи робочих коліс | Відкрите, двостороннє |
| Діаметр зовнішній | 60 мм |
| Висота загальна | 11,5 мм |
| Товщина робочого колеса | 6 мм |
| Висота робочого зазору | 2,8 мм |
| Кількість лопаток | 36 |
| Посадка | Отвір Ø 12 мм зі шліцом під шпонку 4 мм |
| Діаметр основи | 20 мм |
| Висота основи | 8 мм |
| Матеріал | Латунний сплав |
| Кількість предметів, шт | 1 |
| Країна-виробник товару | Китай |
| Додаткові характеристики | В основі є проточка. 2 отвори в площині крильчатки Ø 4,5 мм |